Tájékoztató a Promtávhő Kft. ügyfélszolgálatának ideiglenes zárva tartásáról
2020. márc. 19.

A Promtávhő Kft. ezúton tájékoztatja Tisztelt Felhasználóit, hogy a koronavírus magyarországi megjelenése, és a járvány mielőbbi megfékezése érdekében valamint ügyfeleink és munkatársaink egészségének megőrzése céljából a személyes ügyfélfogadást 2020. március 23. napjától felfüggesztjük.
Társaságunk arra kéri ügyfeleit, hogy az elkövetkező időszakban a telefonos vagy az online (e-mail: ugyfelszolgalat@veolia.com, web: https://tavho.veolia.hu/) ügyfélszolgálati lehetőségeket használják.

Telefonos ügyintézés:
06 33 440 681
(kedd: 07.00-14.00, csütörtök: 07.00-19.00)

Hibabejelentés
06 80 201 198

A távhőszolgáltatás díjának kiegyenlítésére a csoportos átutalási megbízás, a banki átutalás, az on-line ügyfélszolgálati felületen a bankkártyás fizetés (vPOS), a készpénz átutalási megbízás (postai csekk) módozatok állnak rendelkezésre, a helyszíni POS terminálon történő bankkártyás fizetés és a készpénzes pénztári befizetés lehetősége szünetel.
A Társaság folyamatosan nyomon követi a koronavírus okozta helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg az esetleges további intézkedéseket.
Köszönjük ügyfeleink együttműködését, az előforduló kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket és türelmüket kérjük!

Budapest, 2020. március 19.
Promtávhő Kft.