Ügyfélfogadás a vészhelyzet alatt
2020. nov. 11.

Tájékoztatás

Tájékoztatás ügyfélfogadás rendjéről a veszélyhelyzet ideje alatt!


Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Kormány a 478/2020. (XI.3.) rendeltében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki. Erre való tekintettel a személyes ügyfélfogadás rendje változik.

  1. november 11-én 8.00 órától a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinél, a munkaszobákban és az ügyfélszolgálaton személyes ügyfélfogadás csak halaszthatatlan, más módon el nem intézhető ügy esetén engedélyezett, ekkor is kizárólag előre egyeztetett időpontban. Az ügyfelek az elektronikus ügyintézés, a postai út, és a telefonos lehetőségek közül választhatnak. Csak a jogszabály által személyes megjelenésre kötelezett ügyfelek léphetnek be a hivatalba.

Az épületben ezt követően csak orvosi maszk, munkavédelmi maszk, illetve textil vagy más anyagból készült maszk (a továbbiakban együtt: maszk) viselésével lehet tartózkodni olyan módon, hogy maszk az orrot és a szájat együttesen és folyamatosan elfedje.

Az épületbe való belépéskor a cipő, illetve a kéz fertőtlenítése kötelező.

A Polgármesteri Hivatal telefonszáma: 33/431-299,   fax: 33/431-377.

A szervezeti egységek elektronikus elérhetősége:

Szervezési Osztály:                                             varoshaza@dorog.hu

Pénzügyi Osztály:                                              penzugy@dorog.hu

Emberi Erőforrás és Hatósági Osztály:         emberieroforras@dorog.hu

Adócsoport:                                                  ado@dorog.hu

Ipar-kereskedelem, működési engedély,

telepengedély:                                                     hervaine@dorog.hu

Városgondnok:                                              horvath@dorog.hu

Kérem tájékoztatásom szíves tudomásulvételét.

Dorog, 2020. november 11.                                                        
Kecskésné Patos Szilvia sk.
Jegyző