Dorogi Hétszínvirág Óvoda

Tisztelt Szülők!

Örömmel értesítjük Önöket, hogy 2025. február 01-től új programot használ intézményünk, mely programban elindul az online felület és bankkártyás fizetés, átutalás használatának lehetősége (az online felületen keresztül), mely széleskörű lehetőséget biztosít gyermeke étkezésének és gondozásának elektronikus megrendeléséhez, lemondásához, a térítési díj megfizetéséhez. A bevezetés gördülékeny kivitelezéséhez szükség van az önök együttműködő támogatására is, ezért az alábbiakban tájékoztatjuk arról, hogy hogyan tudja ezeket a lehetőségeket igénybe venni.

Az új programelemek bevezetésével kapcsolatos legfontosabb szabályok és a kitöltendő dokumentumok:

  1. A készpénzes befizetést választó szülőnek (aki nem választja az elektronikus fizetési módot) és azoknak, akik ingyenes ellátásra jogosultak, az alábbi megállapodást kell 2 példányban kitöltenie és leadnia.

    Kitöltendő nyomtatvány:

    „Megállapodás Ingyenes étkezés vagy készpénzfizetés”

  2. Ingyenes étkezésre jogosultak esetén:

    Kitöltendő nyomtatvány:

    „NYILATKOZAT a Gyvt. 21/B. § (1) bekezdés a) pontja szerinti ingyenes bölcsődei, mini bölcsődei és óvodai gyermekétkeztetés igénybevételéhez”

  3. A készpénzes befizetésre a szülőnek a Dorog Város Önkormányzata által meghirdetett és közzétett időpontokban van lehetősége az alábbi címen: 2510 Dorog, Bécsi út 79-81.

  4. Bankkártyás/átutalásos befizetés esetén: A megrendelt étkezés kifizetése online felületen keresztül bankkártyával vagy átutalással. A szülőnek egy nyomtatvány kitöltése szükséges (2 példányban), amivel a bankkártyás fizetés/elektronikus utalás válik lehetővé. Az elektronikus befizetéseknek legkésőbb minden hónap 20-ig az Intézmény bankszámlájára be kell érkeznie. Amennyiben az adott hónap 20. napjáig nem történik meg a befizetés, a gyermeknek nem áll módunkban megrendelni a következő hónap 1. napjától az étkezést.

    Kitöltendő nyomtatvány:

    „Megállapodás elektronikus fizetéshez”

  5. Minden fizetési típus esetén, valamint az ingyenes ellátásra jogosult gyermekek esetében is lehetőség nyílik a már megszokott módokon történő lemondások mellett az elektronikus úton történő lemondásra is, amelyhez az alábbi megállapodást kell kitölteni:

    Kitöltendő nyomtatvány:

    „Megállapodás Menza Pure online felületre történő regisztrációhoz”

  6. A rendszer automatikusan elkészíti a rendelést az adott hónap munkanapjaira. A felhasználónak ezután lehetősége van az általa meghatározott napokra (betegség vagy elfoglaltság miatt) lemondani a rendelést.

7.  Minden hónap 11-14-e között – ha az munkaszüneti vagy ünnepnapra esik, akkor az azt követő napon – utalásos fizetés esetén a megrendelésről számla készül, mely elektronikus, banki fizetés esetén a Menza Pure rendszerből letölthető. Készpénzes befizetés esetén a befizetőhelyen, a befizetés napján vehető át a számla.

8. Amennyiben változtatni szeretné gyermeke étkezés típusát, vagy jogosulttá válik bármilyen támogatásra, ezt mindenképpen írásban kell kérelmeznie a megfelelő dokumentumok csatolásával. A kérelem leadásának időpontja a befizetést megelőző hónap utolsó munkanapja (amennyiben az hétvégére esik, az azt követő első munkanap).

A kérelem leadható gyermeke nevelési intézményében, Dorog Város Önkormányzatánál a Pénzügyi, Városfejlesztési Osztály erre kijelölt kollégájánál személyesen, vagy az etkezes@dorog.hu e-mail címen.

9. A megállapodások, nyilatkozatok leadása a gyermeke nevelési intézményében az óvodatitkárnál,

Dorog Város Önkormányzata Pénzügyi, Városfejlesztési Osztálya kijelölt kollégájánál, vagy elektronikus úton az

etkezes@dorog. hu email címen. Amennyiben több gyermeke jár az intézménybe, mindegyikre külön megállapodást/kérelmet/nyilatkozatot kell kitölteni.


Amennyiben már február hónapban szeretne elektronikusan fizetni úgy a megállapodást 2025. január 25- ig kell az intézményben leadni a fent megjelölt lehetőségek egyikén.
Az online felületre történő belépés a Megállapodások feldolgozásának sorrendjében folyamatosan történik.

Amennyiben már február hónapban szeretne elektronikusan fizetni úgy a megállapodást 2025. január 25- ig kell az intézményben leadni a fent megjelölt lehetőségek egyikén.
Az online felületre történő belépés a Megállapodások feldolgozásának sorrendjében folyamatosan történik.

Előre is köszönjük együttműködésüket!

A NYOMTATVÁNYOK átvehetők az intézményben, valamint az intézmény honlapjain.

ÉTKEZÉS LEMONDÁSA:

  • online felület

  • telefon: +36-30-0130227

  • e-mail: etkezes@dorog.hu

    Dorog, 2025. január 15.