Polgármesteri Hivatal tevékenysége
A Polgármesteri Hivatal feladat és hatáskörét meghatározó jogszabályok, rendeletek, szabályzatok
- Magyarország Alaptörvénye
- 2011. évi CLXXXIX. törvény Magyarország helyi önkormányzatairól
- 1991. évi XX. törvény a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről
- az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény
- 2016. évi CL. törvény általános közigazgatási rendtartásról
- Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény
- Az elektronikus ügyintézés és bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény
- A közzétételi listákon szereplő adatok közzétételéhez szükséges közzétételi mintákról szóló 18/2005. (XII.27.) számú IHM rendelet
Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata
Egyedi Iratkezelési Szabályzat
Dorog Város Térfigyelő Rendszerének 4/2022. (IV.28.) számú Adatkezelési szabályzata
Dorog Város Önkormányzata hivatalos honlapján közérdekű adatok közzétételi kötelezettségének 1/2021. (V.26.) sz. szabályzata melléklet
Másolatkészítési szabályzat:
A Dorogi Polgármesteri Hivatal Másolatkészítési Szabályzata 2019. 12. 04.
A Dorogi Polgármesteri Hivatal 5/2022. (V.02.) számú Másolatkészítési Szabályzata
Dorogi Polgármesteri Hivatal 5/2023. (IX.4.) Másolatkészítési szabályzata
Dorogi Polgármesteri Hivatal 4/2024 (III.08) számú Másolatkészítési Szabályzat
Dorogi Polgármesteri Hivatal 7/2024. (VI.19.) számú Másolatkészítési Szabályzat
Dorogi Polgármesteri Hivatal 9/2024. (IX.13.) számú Másolatkészítési Szabályzat