Címkezelés, címnyilvántartás
Címkezelés, címnyilvántartás
Emberi erőforrás és hatósági osztály
Dr. Tittmann Réka osztályvezető
Petró Éva osztályvezető-helyettes
Elérhetősége: Dorogi Polgármesteri Hivatal
Cím: 2510 Dorog, Bécsi út 79-81.
Telefon/Fax: 06-33-431-299
Ügyfélfogadás: Hétfő: 1300 - 1600 óráig
Szerda: 800 - 1200; 1300 - 1600 óráig
Harmati Edina hatósági ügyintéző
Telefon/Fax: 06-33-431-299
E-mail: kcr@dorog.hu
Tájékoztató a címnyilvántartás és kezelés rendjéről
Az elektronikus ügyintézés innen indítható:
BEJELENTÉS A CÍMKEZELÉSHEZ SZÜKSÉGES CÍMELEMEK BEJEGYZÉSÉHEZ, MÓDOSÍTÁSÁHOZ
Letölthető nyomtatványok
Címrendezés iránti kérelem (pdf)
Igazolási kérelem (pdf)
Címnyilvántartással kapcsolatos kérelem - külterületi ingatlan esetén (pdf)
Címnyilvántartás
Magyarországon a közigazgatás korábban nem rendelkezett egységes, közhiteles, az ország valamennyi címét lefedő cím-adatbázissal. A központi címregiszter (KCR) létrehozásának célja, hogy a különböző nyilvántartásokban párhuzamosan nyilvántartott címadatokat egyetlen nyilvántartásba egyesítse, és ezzel elérje, hogy az adatok naprakészek, pontosak legyenek és a különböző nyilvántartásokban szereplő címadatok megegyezzenek. Az ezzel kapcsolatos feladatok ellátását a központi címregiszterről és a címkezelésről szóló 345/2014. (XII. 23.) Korm. rendelet írja elő. A nyilvántartás naprakészen tartásáról a jegyző gondoskodik a különböző nyilvántartásokban (ingatlan-nyilvántartás, lakcímnyilvántartás, postai címnyilvántartás) szereplő címek felülvizsgálatával, szükség esetén új címek képzésével.
Címjegyzék dokumentumok
(Felülvizsgált, érvényes címek. Folyamatosan frissítve!)
Bécsi út
Csolnoki út
Ella köz
Esztergomi út
Fáy András lakótelep
Hantken Miksa utca
Hársfa utca
Hősök tér
Iskola út
Kandó K. lakótelep
Kossuth Lajos utca
Köztársaság út
Munkás utca
Otthon tér
Petőfi tér
Rákóczi utca
Schmidt Sándor lakótelep
Széchenyi István lakótelep